2018. március 24., szombat

Eszter Feri tíz év

Régóta vágytam egy ilyen sorozat elkészítésére, és nagyon megörültem, amikor a barátaim Eszter és Feri felkértek, hogy a tizedik házassági évfordulójuk alkalmából fotózzam őket. Mivel elég közeli barátságban vagyunk, nem volt nehéz rábeszélni őket, egy kicsit pikánsabb képek készítésére. Talán érezték, hogy előttem nem lesznek majd zavarban. A helyszín választás nem volt egyszerű, végül Bükkösdre mentünk, ahol nagyon kedvesen fogadtak minket, bár szerintem a vendéglátóknak érdekes gondolatai lehettek, mert amikor odaértünk megkérdezték, hogy az intim fotózásra jöttünk-e és három megvetett ággyal vártak minket. Ez persze megadta az alaphangot. Na nem mintha Eszterékkel ne röhögnénk kb. két perccel az után, hogy találkoztunk, de ezt különösen mókásnak találtuk. Aztán voltak olyan pillanatok is amikor én leültem a szoba sarkába és hagytam, hogy élvezzék egymás társaságát. A határokat ők állították fel, én csak annyit kértem szóljanak ha már menjek ki, vagy ha valami olyat kérek, ami már nem fér bele nekik. Próbáltam keveset irányítani és instruálni őket. Ha láttam egy-egy jó fényt vagy szöget akkor azt kértem, hogy ott szeressék egymást. Érdekes tapasztalat volt, várom a következő hasonló fotózást.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése